
سازمان ناتو برای حفظ کشورهای کاپیتالیستی به رهبری آمریکا در مقابل شوروی کمونیستی پیشین در رقابت با سازمان وارسا تشکیل شد.
قلب این پیمان را ماده ی پنجم آن تشکیل می دهد که در آن آمده است: ((حمله به یکی از کشورهای عضو این سازمان حمله به تمام کشورهای عضو، شمرده می شود.)) کشورهای غربی این پیمان را بزرگ ترین چتر حفاظتی برای خود شمرده و بر دوام آن تأکید دارند.
بعد از فروپاشی شوروی پیشین، دیگر نیازی به ناتو نبود، اما از آنجا که کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا از قبل نقشه ی جنگ با اسلام و مسلمانان را در سر داشتند، نگذاشتند که این سازمان ازهم بپاشد. اگر تاریخ ناتو مطالعه شود، متوجه می شویم که هیچگاه با هدفی که بخاطرش به وجود آمده بود مواجه نشد، برعکس گسترش ناتو بعد از 1991م قابل تعمق است؛
بعد از یازدهم سپتامبر، ماموریت تازه ی ناتو آغاز شد، در سال 2003م سازمان ناتو فرماندهی نیروهای ایساف در اشغال افغانستان را به عهده گرفت، که این نخستین ماموریت خارج از کشورهای عضو بود. در سال 2004م ناتو آموزش نیروهای عراقی را آغاز و بعد در جنگ نیز سهیم شدند. قرار است که نیروی ناتو به لیبی نیز اعزام شود. واضحنً دیده می شود که سازمان ناتو در مرحله ی دوم بعد از یازدهم سپتامبر برای اهداف شوم آمریکا و غرب برضد جهان اسلام به کار گرفته شده است. طوری که آمار نشان می دهد در سال 2008م سازمان ناتو بیش از 70 هزار اشغالگر را از 47 کشور مختلف جهان رهبری کرده است.
حال که غرب خود را برای جنگ وسیع با تمام مسلمانان جهان آماده کرده است؛ ناتو برای پیش برد این نبرد بهترین افراد و امکانات را در اختیار دارد. در واقع ناتو قوی ترین سلاح در دست غرب می باشد، از این رو سازمان ناتو نتنها نقش سازنده برای جهان ندارد، بلکه نقش مخرب و ویران کننده به خصوص برای کشتار مسلمانان، اشغال سرزمین ها و غارت دارایی های طبیعی شان را دارا می باشد.
علاوه بر این ناتو برای تطبیق نظریه ی باطل سرمایه داری-دموکراسی نقش قابل ملاحظه ای را ایفا می کند. بارک اوباما، در آخرین دیدار خود با رییس سازمان ناتو گفت: ((ناتو همچنان محور و اساس سياست دفاعی امريكا و اروپا است.)) وی بر نقش ناتو در مناطق زيادی از جهان تاكيد كرد و گفت: ((ناتو شريك فوق العاده در افغانستان و همچنين در تلاش های غرب برای ايجاد ثبات در عراق و ليبي و نیز در زمينه ی برخورد با بحران آوارگان در اروپا بوده است.))
از سخنان اوباما معلوم می شود که ناتو ماموریت های بسیار خطرناکی در آینده دارد که باید تکمیل شود. ناتو از این پس گام به گام در اشغال سرزمین های اسلامی، امریکا و متحدانش را کمک کرده، و آماده ی یک نبرد بلند مدت با تمام گروهای که مبارزه ی سیاسی و نظامی برای اعاده ی دوباره ی نظام اسلامی دارند؛ می باشد.
يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ...
-کانال تلگرام بيداري امت بر منهج نبوت
اصلاح تفکر اسلامی...ما را در سایت اصلاح تفکر اسلامی دنبال میکنید
برچسب: ماموریت ناتو در افغانستان,ماموریت جدید ناتو در افغانستان,پایان ماموریت ناتو در افغانستان, نویسنده: بازدید: 8